Hyvä elämä

Ihan huippuhyvä olo. Niin mieletön draivi päällä, etten meinaa saada happea tarpeeksi.

Ilman yksittäistä erityistä syytä.

Illalla on luvassa ainakin lenkki ja illanvietto ystävän kanssa oluen äärellä, vaan eipä mitään sen erikoisempaa. Huomenna jouluostoksille.

Kuuntelen nyt viidettä päivää Robinin levyä ja sillä voi tietty olla tekemistä tän superhyvän olon kanssa. Muutamat levyn biiseistä on kertakaikkiaan niin mielettömiä, ettei elämä ole ehkä koskaan tuntunut näin hyvältä. Onneksi mulla on auto, koska missään muualla en voi musiikkia huudattaa. Ajan Teijolle aina vain mielekkäämmin, koska tiedän, että siinä on 20 minuuttia suuntaansa laadukasta Robin-kuunteluaikaa.

Eilen kiersin lenkillä tosiaan Teijon keskustassa ja tunnustelin, että mikä alue siellä mua vetää eniten. Teijoonhan lasketaan myös Mutainen, Kirjakkala ja Mathildedal. Matilda ei ole mun asuinpaikka, eikä Mutainen. Kirjakkala se tuskin on, eli suuntaan varmaankin Teijon keskustan liepeille.

Se telakka on kutsunut mua jo ikuisuuksia ja se puhuttelee mua todella voimakkaasti, eli kämppä pitäisi sijaita jotenkin siten, että suhteellisen lyhyelläkin lenkillä pääsisin telakan lähelle. Siinä on jotain maagista. Saan sieltä voimaa roppakaupalla pelkästään olemalla siellä, vaikka en edes tekisi mitään. Se ranta lataa mua. Olen tosi onnellinen, että olen löytänyt sen.

Oikea kämppä kyllä löytää mut, kunhan pidän mieleni avoimena, vastaanottavaisena ja lämpimänä. Tunnen, että tämän muuton eteen mun ei tarvitse ponnistella. Tämä tulee mun luo kesän loppuun mennessä.

Ai niin ja katsokaa tätä:


Tää niin menee mun to do -listalle. Norjalaiseen majakkaan yöksi. Todellakin!

Kommentit

Oma valokuva
Löysin itseni ja oman paikkani Lapista vuonna 2014. Rakastuin rauhaan ja omaan oloon, luontoon ja hiljaisuuteen, loputtomiin kiveliöihin, kirkkaisiin vesiin ja humiseviin tuntureihin.